Firemní vzdělávání Poradenství Dotace a finance
Dlouhodobé rozvojové programy Tréninky a workshopy Koučinky Administrace EU projektů Personální audity, AC/DC Optimalizace procesů HR procesy & poradenství
1. Komunikace v týmu
Práce v týmu - pravidla a komunikace, Identifikace a využití rolí členů týmu, Nástroje tvořivé týmové práce, Interní zákaznická orientace, Efektivní spolupráce týmů, Vyjednávání varianty
2. Leadership
Osobní vize leadera, Integrita osobnosti a autorita leadera, Strategie a styly vedení, Řízení podle cílů a rozvíjení dynamiky týmu, Delegování a koučinky v práci leadera
3. Motivace, hodnocení a odměňování
Spokojenost a motivace pracovního výkonu, Stimulace a motivace, Nefinanční formy motivace, Řízení a hodnocení pracovního výkonu
4. Stres v práci manažera
Identifikace prvotních projevů stresu, Typy stresorů, Individuální míra výdrže, Možné důsledky stresu, Efektivní techniky prevence stresu a jejich využití, Vztah motivace s eliminací stresu
5. Jak lépe chápat sebe i druhé
Osobnost, sebepoznání a poznání druhých, Temperament a MBTI, Vývoj osobnosti a možnosti změny, Projektivní techniky
Timemanagement, Prezentační dovednosti v akci, Selfmanagement, Finance pro nefinančníky, Konflikty a pokročilé zvládání, Projektové řízení, Vedení porad
1. Strategické řízení
Strategie, vize, poslání, Change management - plánování a realizace, Alokace zdrojů, projekty změny, Metody, modely a techniky strategického řízení, BCG, BSC, SWOT, Blue Ocean, EFE, IFE matice, MBO, Hodnoty, firemní kultura
2. Finanční management
Finanční systém, Klíčové finanční ukazatele a jejich řízení, Finanční analýza, Koncepty řízení nákladů, Časová hodnota peněz, Investice a jejch hodnocení
3. Obchodní a marketingové strategie
Analýza stávající situace - klíčové indikátory, Vazba na firemní strategii, Aktuální marketingové trendy a nástroje, Strategické řízení marketingu, Inovativní obchodní modely, Moderní komunikační nástroje, Case studies
4. Budování loajality
Firemní kultura a loajalita, Nástroje analýzy firemní kultury, Hodnoty, vzory, rituály, Vliv na zvyšování efektivity, Struktura loajality a klíčové parametry, Nástroje formování loajality, Proces změny a jeho implementace, Sociální a enviromentální odpovědnost firmy
Syndrom vyhoření, Strategický HR management, Pod povrch osobností, Strategická bussiness hra
1. Development Centrum
Osobnostní diagnostika, Motivační rozhovory, Individuální a týmové modelové situace, Outdoorové prvky, Individuální zpětné vazby
2. Osobnost a role talentů ve firmě
Osobnost, sebepoznání, Analýza vlastního potenciálu, Řízení vlastního rozvoje a kariéry
3. Strategie společnosti
Strategie a aktuální výsledky společnosti, Má role, má odpovědnost, mé místo, Základy procesního řízení
4. Komunikace a konflikty
Komunikační styly a složky, Proč mi nerozumějí ?, Konflikty a jejich zvládání
5. Finanční řízení
Základní finanční ukazatele, Finanční výkaznictví, controlling, Základy finanční analýzy
6. Prezentační dovednosti v akci
Parametry úspěšných prezentací, Příprava, relizace a hodnocení prezentace, Analýza vlastních chyb, videonácvik
7. Obchod a marketing
Obchodní a marketingové strategie, Komunikační a marketingový mix, Řízení vztahů se zákazníky
Timemanagement, Projektové řízení, Logistika, nákup, Základy HR managementu, Základy pracovního práva
1. Základní principy projektového řízení
Charakteristické rysy projektů, proces řízení projektů, "trojimperativ", Fáze životního cyklu projektu, Projektový tým - sestavení projektového týmu, specifika týmové práce, Řízení projektů - případová studie vytvoření Ganttova diagramu
2. Styly řízení, vedení týmů v projektu
Vůdcovství - hlavní činnosti při vedení, vedení v průběhu projektu, Zainteresovanost a motivace - vybrané teorie motivace, motivace týmu, Asertivita - asertivní techniky, ochrana před manipulací, Kreativita - kreativní techniky, brainstorming, brinwriting
3. Nástroje projektového řízení
Iniciace vzniku projektu, Soupis činností projektu (WBS), Plánování projektu - definování časových odhadů činností, Paterova analýza, Ganttovy grafy, případové studie, Plánování zdrojů, Rizika a příležitosti projektu - vytvoření přehledu rizik, SWOT analýza
4. Účinné metody pro řízení projektu
Komunikace v systému projektu, Kooperace a řízení projektového týmu, Projektová kontrola, Reporting, Řízení a eliminace rizika, Metody finančního řízení projektu
Stres v práci manažera, Projekt v krizi, Strategická bussiness hra
1. Osobnost a kompetence obchodníka
Klíčové kompetence pro výkon práce obchodníka, Analýza vlastních předpokladů, Zákaznická typologie, Sebeřízení, seberozvoj, sebemotivace, Obsah a forma obchodní komunikace, Složky obchodní komunikace
2. Obchodní vyjednávání
Obchodní vyjednávání a používané obchodní taktiky, Zákonitosti prvního dojmu a jejich využití, Umění ptát se, využití otázek ve vyjednávání, Umění naslouchat a nástroje naslouchání, Příprava na vyjednávání, Fáze vyjednávacího procesu, Nejčastější chyby vyjednavačů, Uzavírací techniky
3. Zvládání námitek
Typy a důvody námitek, Způsob zvládání námitek, Budování námitníku, Specifika cenových námitek, Jak prodávat cenu, Využití námitek pro uzavření obchodu
4. Konfliktní, stresové a zátěžové situace v obchodě
Emoce v komunikaci, emoční stabilita, Rozpoznání manipulace ze strany partnera a reakce na ní, Přehled nejčastějších manipulativních technik a jak jim čelit, Konfliktní zákazník, Zdroje a signály blížících se konfliktů, Asertivní předcházení konfliktům, Asertivní řešení již vzniklých konfliktů, Reakce na kritiku, Zvládání emocí zákazníka
Vztah a péče o zákazníka, Obchodní právo, Prezentace v obchodě, Řízení obchodních týmů, Obchodní trendy a modely
1. Profesionální prodej - obchodní komunikace
Úvod do problematiky, - jaká jsou dnešní očekávání zákazníků? Co dělat a čemu se vyhnout?, Osobnost a klíčové kompetence obchodníka. Sebepoznání a seberozvoj, Základy psychologie prodeje, prodej jako vztah vzájemného ovlivňování, naslouchání, argumentace
2. Strukturovaný prodej - akvizice
Kdo je naším zákazníkem a co mu nabízíme, koho si zákazníci pamatují a proč, Příprava akvizice, zdroje informací, metoda tří cílů, argumentárium konkurenčních výhod, Obchodní telefonování a metoda 5P, výhody a rizika telefonické komunikace, Akviziční obchodní schůzka
3. Nekompromisní prodej - prezentace
Průběh obchodní prezentace. Síla argumentu, obsah a forma. Prezentace produktu (služby), Jednání nebo vyjednávání, kdy končí prodej a začíná vyjednávání, Osobní styl prezentátora, psychologické aspekty
4. Vztahový prodej - klíčoví zákazníci
Rozdíl mezi dobrým a špatným OZ/zákazníkem, jak pracují v období krize, Klíčový zákazník a jeho výtěžnost, Rozdíl mezi spokojeným a nespokojeným zákazníkem, budování pozitivního vztahu, Budování potenciálu zákazníka, SWOT analýza
5. Vyjednávání v obdhodě - praktikum
Příprava na vyjednávání před tím, než zasedneme za jednací stůl, Rozkrytí sféry vlivu, ověření kompetencí vyjednavače protistrany, Kurzory moci, faktory a úrovně moci, rovnováha sil, mentální síla vyjednavače
1. Osobnost, role a odpovědnost mistra
Klíčové kompetence manažera analýza vlastních předpokladů, Typologie členů vlastního týmu, Podnikatelský přístup v práci mistra, Inovační potenciál týmové práce, Firemní kultura a interní komunikace, Sebeřízení, seberozvoj, sebemotivace
2. Komunikace a konflikty
Obsah, forma a složky komunikace, Proč si nerozumíme ?, Kritické komunikační situace, Zvládání emocí, Podstata konfliktu jeho příčiny, zdroje, "spouštěče", Řešení konfliktu a nejčastější chyby, Konfliktní jedinec
3. Procesní řízení
Procesní řízení - podstata a přínosy, Dekompozice procesů, Procesní mapování vlastních činností, Reengineering procesů, Efektivní využívání zdrojů
4. Vedení a řízení lidí
Vedení vers. řízení lidí, Leadership, Motivace a stimulace pracovního jednání, Nefinanční formy motivace, Organizace práce a účinná kontrola, Řízení podle cílů
Pracovní právo pro mistry, Prezentační dovednosti v akci, Bezpečnost a ochrana zdraví, Finance pro nefinančníky, Konflikty a pokročilé zvládání, Asertivita
Kontakty | Výběr z našich klientů | ||
---|---|---|---|
PraemiaEdu s.r.o. |
tel: +420 475 501 604 |
|
|
Copyright ©2016 All rights reserved
Created by UpFront